Helgen

Nu har jag varit borta hela helgen, åker bort nästa helg igen.. som några hatar mig för att jag gör.
Men om ni hade varit jag hade ni nog också gjort samma sak! 

Helgen va i alla fall underbar, vi gjorde inte så mycket tog det mest lugnt. Hyrde en film som var skit bra, 21 heter den! Lördagen var det hockeymatch som gällde.. tyvärr förlorade de med 2 - 5, men de är inget att hänga läpp över, nya tag nästa match! Elit väntar!

Träffade en trevlig ung man igår på tåget på väg hem, tänk att så många människor vill börja prata med mig när jag åker till eller från Gävle.. Oskar tror att det är ja som börjar prata, men så är det faktiskt inte, de slår sig ner brevid mig och börjar prata efter ett litet tag. Jag är väldigt pratglad, som de flesta som känner mig vet ,men de är ändå inte ja som börjar pratstuden. Ragga nya vänner på tåg/buss varför inte? 
 

Nu sitter ja här på Hotellet och bara längtar till helgen då jag får träffa dig igen! 
Hoppas att alla får en super dag så skriver ja kanske senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0