Jag har världens bästa pojkvän!

När jag trodde jag skulle dö av längtan efter Oskar så bestämde han sig för att komma hit över helgen! Det har varit en underbar helg, det är varje helg när jag är med dig! Nu ses vi nästa gång på lördag och då kommer vi vara med varandra hela lovet, gu vad jag längtar.

I helgen var vi ensamma hemma, Jag, Oskar och Jenny

I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt, såg en film och så. Blev rätt sent fast jag hade sagt till mig själv att det inte skulle bli det eftersom att jag skulle jobba dagen efter.

I lördags jobbade jag från halv 8 till 12, sen kom Oskar och mötte mig vid tåget. Vi tog det mest lugnt hela förmiddagen tills vi bestämde oss för att åka  in till stan och äta med Matilda också, det var riktigt mysigt. Blev ett ställe som heter Agaton som ligger i Gamla Stan, efter middagen tog vi en väldigt lång promenad till Östa för sen ta tåget hem. På våran promenad från Gamla Stan hälsade vi på några underbara vänner till mig som var på ett ställe och åt sen fortsatte vi våran promenad.

I dag skulle jag egentligen ha jobbat men ja mådde inge bra när jag vaknade så jag ringde jobbet och sjukanmälde mig. Jag somnade om och vaknade med Oskars arm runt mig, jag älskar att vakna så, jag känner mig så trygg då och vill aldrig gå upp. Men man är ju tvungen.. Vi gick upp och sen var det bara för mig och Jenny att göra i ordning oss för vi skulle på High School Musical med våran kusin. Jag lämnade Oskar här hemma med mamma eftersom att hans tåg gick senare..  Vi sa hej då och sen gick jag iväg till tåget, kändes jobbigt att lämna honom fast ja vet att vi ses om en vecka igen. Musikalen var jätte bra!

Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig i en väldigt tom säng.. När ja kom upp på mitt rum för att lämna en sak såg jag att det låg en lila hjärtkudde på min säng, vet inte om det var med mening eller om den bara hade hamnat där. Det värmde i alla fall mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0