Lyckad!

Helgen blev väldigt lyckad, var nog tack vare mina underbara tjejkompisar!

I fredags va den första fredagen på länge som jag var hemma här i Stockholm, har ju åkt till Oskar varje helg sen flera månader tillbaka. Så i fredags var jag och tjejerna på bio, " Män som hatar kvinnor" andra gången ja ser den.
En riktigt bra film måste ja säga!

Lördagen var jag först på kalas, min kusin fyllde 8 år! Sen efter kalast åkte jag, familjen och kusinerna in till stan och träffade några kompisar. Vi åt på Hard Rock Café och sen skulle de andra bowla men jag åkte till Emilia ist där det var party!
Blev en mycket trevlig kväll med mycket skratt och dans!

Idag har jag varit på Ikea med pappa och Jenny, köpte lite saker till våran garderob som vi håller på att bygga förfullt.. Idag har jag också sökt ett jobb, får se hur det går med det...

Nu har jag en hel vecka till framför mig, inte heller den här veckan kommer jag få träffa dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0