Allt kanske blir bra tillslut!

Den helgen ser ljus ut när den först såg mörk ut.. Nu hoppas jag att det fortsätter såhär och inte händer något så att det blir mörkt igen..

Ikväll kommer Oskar men först ska jag äta på en restaurang med familjen och kanske lite bekanta.
Imorgon vet jag inte vad som händer, vi är ju lediga!
Fredag Jessica har fest!
Lördag Annie har fest!
Söndag Sova!

Det är ju toppen väder ute så kan man vara annat än lycklig? Hoppas att det blir så här hela helgen!
Nu måste jag städa så att det är fint när min älskling kommer!


Jag är så glad S för att vi har fått upp vår kontakt igen, dig kan jag berätta allt för och du förstår!
Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0