ett litet lov!

hmm.. var ska jag börja, det har ju hänt så otroligt mycket på det här lilla lovet.. jag får nog skriva som en resumé för att få med allt.

Onsdag
Åt familjen och några nära vänner till familjen på Skänkstugan, det är en jätte mysig restaurang här i Täby. Farmor kom och hämtade mig vid 10 över 9 och då åkte vi och hämtade Oskar vid tåget. Det va helt underbart att få träffa honom igen!

Torsdag
Sov vi rätt länge och sen gick vi hem till mormor och morfar och fikade. Mormor fixade också mina serveringsbyxor, det är tur att jag har mormor och morfar nära ibland. På kvällen spelade vi badminton och grillade med mamma och pappa.

Fredag
Tänkte vi bara ha en filmdag eftersom att det var så fult väder men så ringde min kära farmor och frågade om Jag, Jenny och Oskar ville följa med och titta på när våran kusin spelade basket, eftersom att vi inte hade träffat vår kusin sen i augusti så följde vi såklart med. Sen var det bara att åka hem och göra i ordning sig till festen i Rimbo som blev mycket rolig! Oskar följde då med Mamma, Jenny och mammas kompis Anita och hennes son på bio.

Lördag

Mamma och Jenny åkte till Eskilstuna så jag och Oskar hade ff här. På dagen åkte vi in till stan och åt med Oskars mamma, lasse, Oskar moster och hennes man, det var riktigt mysigt. När vi kom hem lagade vi lite mat och sen kom Cicci och Jessica över och drack lite skumpa. Sen gick vi tre vänner till tåget för att åka till Annies fest, ingen av oss va taggade men vi gick dit för Annies skull! Jag och Jessica åkte svartbuss hem därifrån, Tack busschafören för att du tog med oss och tack mannen som betalde 100 kr för oss. Det roligaste var att det stod "Kör för polisen" på bussen.

Söndag
Oskar åkte hem vid halv 11 och jag låg på soffan tills mamma och Jenny kom hem. Igår belv en väldigt seg dag..

Idag
Är det idrottsdag i skolan men eftersom att jag och Vonkan fick veta det för sent så är vi "sjuka" idag. Nu ska jag förtsätta städa hela huset som jag har lovat mamma. Vid kvart i 4 kommer pappa hem och då åker vi till Gävle för att se Gefle - AIK. AIK kommer att krossa Gefle!


Vi hörs vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0