Helgen v 20

Den här helgen blev jätte bra fast jag jobbade och kunde inte träffa oskar...
Fredag: Mötte jag upp Jenny, Pappa och Farmor Inga i Täby C för att sen åka vidare och hämta mamma. Vi åt på en Indiskrestaurang och sen åkte vi till Vikor Rybergs gymnasium där våran farmor sjöng i en kör. Det var faktiskt rätt mysigt att gå på kör med famijen för det gör man ju aldrig. Jag och Jenny gick en halv timme tidigare för att åka in till stan och gå på Rix fm festival. På tåget mötte vi Hanna och Ellica. Rix fm var helt ok.. Måns och EMD var bäst! Sen var det bara att åka hem för att sova.

Lördag: Gick jag upp 06.00 och åkte iväg och jobbade. Jag kom hem vid halv 2 och då var det bara att sätta igång med serveringsarbetet. När jag nästan var klar så var det mat och jag hörde av mig till lite tjejkompisar och frågade om de ville komma över hit och se eurovision songcontest. Jag fick ihop 3 st.. Matilda, Jessica och Sofia. Det var väldigt trevligt! Jag kom inte till sängs förren halv 2 och då var jag helt död.

Söndag: Gick jag upp 06.00 igen för att jobba.. Efter jobbet hämtade familjen mig i Mörby och vi åkte till Mio och köpte en ny soffa.. den kommer att komma v 29. Sen efter det kom min faster, hennes man, mina kusiner och farmor hit och fikade. Farmor stannade på middag. Jag har pluggat tills nu och nu ska jag se Australia,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0