Helgen

Fredag
Oskar kom hit vid 7 och då var det bara att åka hem och titta på hockey som gick skit! Jag gick och gjorde i ordning mig för festen och Oskar skulle verkligen inte med.. Perioderna gick och klockan blev bara mer och mer.. När det bara var några minuter kvar på sista perioden och Sverige låg under så gick jag och satte på mig ytteskorna.. och det slutade med att Oskar följde med efter lite tjat från mig.. Jag har nog världens envisaste Pojkvän! Väl framme vid festen var det trevligt och vi kom hem vid halv 4 på natten.

Lördag
Gick jag upp kl 9 för Jag och Jenny skulle ha dansuppvisning, den började kl 12 så vi behövde värma upp och fixa iordning oss till den. Dansen gick skit bra! (Har den på film här hemma om det är någon som vill se) Efter dansuppvisningen var det AIK match som gällde! AIK vann med 2 -0!!! Efter matchen var jag helt död så jag och Oskar bestämde oss för att bara vara hemma och ta det lugnt.

Söndag
Vaknade jag av att Oskar la armen runt mig, det är jätte underbart att vakna så. Vi gjorde inte så mycket igår, kollade lite i affärer och så till Oskar skulle åka hem.. Så vi körde honom till tåget och sen körde jag hela vägen hem därifrån!
På kvällen gick vi hem till Pillan och Robert för att fira Natha. Vi kom hem 11 därifrån, då var det sängen som väntade.

Måndag
Lektioner på täby park... ikväll vet jag inte vad som händer...



 

10 dagar tills vi ses igen Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0