Igår, en väldigt mysig dag!

Dagen började med att Jessicas pappa kom och hämtade mig här vid 8 för att vi skulle åka till riskutbildningen. Alltid kul att gå på utbildningar när man har bra sällskap. På risk 1an pratar men om droger och alkohol i trafiken, ett väldigt intressant ämne tycker jag. Det var lite jobbiga bilder bara, då tänkte jag jätte mycket på dig. Kom nästan några tårar men lyckades hålla tillbaka dom...

När jag kom hem var det bara att äta lite lunch innan jag skulle in till stan och möta Sofia vid 2. Vi gick runt i affärer och fikade i typ 1 och en halv timme. Det roliga med Sofia är att vi är så lika, vi tycker och tänker precis likadant. Känns verkligen skönt att prata av sig med någon som förstår. Hela jag känner mig mycket lättare när jag har varit med dig, för vi pratar om precis allt. Jag säger till Sofia här.. Jag fick ett samtal när jag satt på tåget på väg hem från våran mysiga dag. Jag tycker verkligen att det är jätte kul att vi har fått kontakten igen efter 5år!

När jag kom hem från stan mötte Matilda upp mig vid tåget och så följde hon med mig och åt, henne hade jag inte heller sett på sjukt länge. Vi gick på niornas Soaré i våran gamla skola, den var riktigt bra!
Haha min lilla syster är sjukt rolig *stolt*.
När jag kom hem var det fråga olle som gällde och sen girls on playboy mansion, sen var det sängen som var näst på tur. 


Idag var en rolig dag för jag fick träffa tjejerna igen! Fick veta en sak som hela klassen är väldigt sura över bara (berättar om det senare).
Nu ska jag snart gå ner till tåget och möta Becca, vi ska se Soarén idag igen. Becca har jag inte heller träffat på evigheter!

Vi hörs kanske senare, om inte... SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0