Igår och Idag

Igår hade vi den sista öppna matsalen, så skönt! Vi slutade 3 och då åkte jag hem och gjorde i ordning mig lite innan jag tog tåget mot stan. I stan träffade jag min vän Sofia, vi åkte till Solna och åt på Taco bar och sen gick vi en promenad hem till henne. Vi gick förbi Råsunda, har aldrig sett det så tomt!
Jag vet inte hur länge vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, jag var i alla fall hemma halv 11.
Tack för en super mysig kväll!

Idag var det en vanlig skoldag igen, trevligt att träffa tjejerna igen! Orkar inte skriva så mycket om det förutom att jag och Cicci hade lite vattenkrig ^^ Efter skolan följde jag med tjejerna och åt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0