Redan Torsdag!

Den här veckan har bara sprungit iväg, så skönt!

I Tisdags hade vi öppen matsal, från 2 gäster till 22, det var riktigt kul fast 2 st ur gruppen var sjuka.. Vi klarade det bra ändå som tur va!
Igår va det en väldigt härlig dag, kändes som jag inte något vettigt på hela dagen.. På kvällen var jag på HR06 skiva med Annie, Emilia och Jessica, de va trevligt. Det var ju en evighet sen jag var ute med er tjejer! Det var disney tema (lägger ut bilder senare hur vi såg ut)
Idag är vi lediga! Eftersom att det blev sent igår tog jag en låång sovmorgon, nu ska jag fixa lite här hemma och sen ska jag troligtvis gå ut och lägga mig i solen. Ikväll är det genrep till dansuppvisningen, den närmar sig verkligen med stormsteg.. Börjar bli rätt nervös, kanske för att en speciell person ska sitta i publiken.

Imorgon kommer äntligen min Älskling hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0