Resumé

Valborg
Martin kom hit med lite dricka och så spelade vi lite kort och jag förlorade nog mest och fick då dricka mest.. Sen gick vi till stan. Väl inne så kom Oskar på att han hade glömt sitt leg så det var bara att ta bussen hem igen. Kan säga att jag har några minnesluckor ^^

Fredag
Vaknade jag av pussar från min pojke vid 10. Martin och Pär smsade och frågade om vi ville följa med och fika på stan, så det gjorde vi. Det blev ock lite biljard och sen en promenad hem hit. Killarna spelade lite bandy medan jag låg och stekte i solen, riktigt härlig dag.

Lördag
Idag har jag legat ute och solat hela dagen och oskar har gjort lite allt möjligt. Ikväll ska vi grilla hos Martin och sen blir det troligtvis krogen, om inte Oskar glömmer sitt leg igen.

Det var en liten resumé från mig, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0