Veckan som kommer..

Idag hade vi öppen restaurang och det gick jätte bra, jag serverade mamma och hennes jobbarkompisar. Ikväll vet jag inte heller vad som händer, någon som vill gå ut på en promenad?
Imorgon ska jag först på risk 1 med Jessica. Efter den ska jag träffa en kompis i stan och fika lite, det är så roligt att vi har fått kontakt igen. Hoppas på fint väder! Sen blir det Soaré på min gamla skola, Jenny är med så det ska bli kul att se.
Torsdag är det vanlig skoldag.
Fredag vanlig skoldag igen, sen på kvällen blir det lugnt eftersom att jag ska jobba hela helgen..
Lördag jobbaaa..
Söndag jobbaaa...

Så det var min vecka, sen kommer det väl hända en massa fler saker som jag inte vet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0