Update!

Usch vad jag har varit dålig på att blogga men har verkligen inte haft tid. Har hänt så mycket. Den sista veckan på praktiken låg jag hemma med hjärnskakning tack vare ett jävla kistlock. Veckan efter det var det höstlov, på höstlovet umgicks jag med Oskar. Åkte hem på lördagen för han skulle ha bortamatch och jag skulle träffa min kära göteborgare Viktoria. Vi gick ut på krogen och det var riktigt trevligt, där träffade jag också Jessica och Alanya killarna.



Söndagen var det IFK - AIK. AIK tog SM-guld! Jag, Jessica och Jenny var ute och firade till klockan ett på natten. Var helt död dagen efter i skolan men det vara bara att ladda om för klockan sju var det bara att åka in till Råsunda och fira.

Sen fortsatte veckan i skolan!
På ett sätt är det skönt att vara tillbaka, träffa alla kompisar igen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter din kompis glenn?? :')

2009-11-09 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0