Veckan som varit!

Den här veckan har gått sjukt fort. Har hunnit shoppat med mamma & Jenny, fikat med tjejerna, ätit på 1ornas restaurang och mycket mycket mer.


Helgen har varit jätte rolig!
Fredagen spendarade jag med Lovisa, Jenny och hennes kompisar. Blev idol och väldigt mycket dans, som det alltid lyckas bli när man sätter på en skiva.

Lördagen började med att jag jobbade från 8 till kl 1. Efter det åkte jag hem och sov en stund till Ida & Filip kom hit. Jenny och jag var barnvakt. Till middagen kom Matilda hit också så gjorde vi iordning oss till krogen. Blev Pilot som förra gången när ja var ute. Nu med alla tjejerna, va jätte roligt!

Idag har jag bara tagit det lugnt, städat och cyklat 12 km. Ska snart gå ut på en promenad med en vän.

Imorgon blir det filmgalapremiär med tjejerna!


P.s Saknar dig jätte mycket! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0