1 vecka sen!

För en vecka sen lämnade jag Gävle och Oskar för att fortsätta min praktik här. Första dagen på praktiken var lite stel, gillar mer personalen och gästerna på hotell aveny men själva stället är underbart :)

Jag har ju blivit en moppe flicka igen, varje dag åker jag och jessica moppe till praktiken, är som man är 15 igen.. Det sköna med att vara hemma är att jag kan umgås med min familj och mina vänner hur mycket som hellst. Det jobbiga är att jag saknar Oskar så otroligt mycket.

Den här helgen har jag umgåtts med Matilda, jobbat, firat morfar och jobbat. Ikväll ska jag fika och gå på bio med Annie och Elsa. Vi har mycket att prata om, känns så skönt att man verkligen kan prata om allt med mina vänner!
Veckan som kommer ska jag praktisera igen, både kväll och tidigt morgon :) På onsdag ska jag klippa mig innan praktiken kanske ska göra en liten förändring då, vem vet? ;)

Nu måste jag fixa iordning mig lite, kan ju inte se ut som ett monster när ja ska träffa mina vänner som jag inte har träffat på lääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0