Har hänt..

Söndags kvällen blev riktigt mysig, vi bokade biljetter till The ugly Truth och sen gick vi och köpte godis och tog en snabb fika. På caféet pratade vi tjejsnack som alltid, den här gången flyttade ingen runt omkring oss som tur var. Så skönt att kunna prata av sig ibland!
Bion började 20 över 9. Filmen var jätte bra men nog en tjejfilm men vi hade 8 killar över oss som också verkade roade så det kanske var en killfilm också..

I måndags och idag var jag hemma sjuk.. tråkigt, hade ju planerat att träffa Sofia ikväll. Då får det bli en annan dag!
Imorgon måste jag må bättre för då ska jag klippa mig och sen praktisera kväll.. Kommer ju bli en liten förändring på min frisyr, men det kommer ja inte berätta om här än.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0