Börjar bli höst i Gävle

Kom precis in efter min vardagliga promenad. Idag blåser det höstvindar i Gävle och snart kommer det säkert börja regna. Löven börjar falla från träden nu också, det är faktiskt rätt så mysigt med höst men det är ändå inte min favorit årstid.

Det gick bra att jobba kväll igår, klarade allt helt själv. Kom många trevliga gäster fram och pratade med mig, några sa att jag var en typsik stockholmare, vet inte riktigt hur man är då. Någon som vet? Sen var det en som ville betala med natura, inte lika roligt. Blev nog lite chenerad men skrattade mest.

Idag praktiserar jag kväll igen, sen blir morgon både onsdag och torsdag och kväll igen på fredag. Det är roligast att prakisera på kvällen för då träffar man mest gästerna men det är ändå jobbigt att bara gå och vänta på att man ska börja..
Idag när jag börjar slutar Oskar så vi missar varandra precis men det gör inget för vi båda hade sov morgon imorse så vi träffades då och sen kommer han och möter mig ikväll när jag slutar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0