Freedag!

Äntligen helg igen! Tyvärr är det sista helgen hos Oskar, på söndag åker ja tillbaka till Stockholm, till mitt hem, min familj och mina vänner.

Idag börjar jag halv 4 och slutar 8. Då när jag kommer hem ska Oskar ha fixat tacos till oss. Jag cycklar alltså hem själv idag, ingen som möter mig, men med cyckel så går det ju fort.
Får se om vi kanske ska gå på hockey imorgon, någon brynäs match. Sen på kvällen får vi se vad vi hittar på, är ju ensamma här.

Jag lyckades fixa en praktikplats igår, blir på Såstaholm. Där är också Jessica så det blir lite extra roligt men hon är i köket och jag på hotellet.

Nu ska jag gå ut med Kurt och sen duscha, skriver kanske ett inlägg senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0