Idag den 21 september

Idag börjar jag kl 4 igen, väldigt tråkigt att göra det måste jag säga.. Har ju inte så mycket att göra på dagarna här. Är hundvakt men det är ju inte speciellt ansträngande.. Slutar 10 ikväll och då kommer Oskar och möter mig som alltid. Det är så underbart att träffa honom varje dag, kommer blir riktigt jobbigt att åka härifrån och inte kunna träffa honom varje dag. 

Hoppas det checkar in många trevliga gäster idag och att det ringer mycket så jag får svara.

Idag hade dom mössprovning och skolfotografering i skolan, dåligt att ha det när vi är ute på praktik och mer av hälften av klassen inte kan komma. Jag har iaf tur, mina kära vänner meddelar mig allt.

Nu ska jag gå och duscha och sen laga lite mat..

Vi Hörs!


Kommentarer
Postat av: Louie

Heey dj spin the record, nanana, "o här kommer alla känslorna på en o samma gång wowowowow"

Nej men gulligull =)

2009-09-21 @ 17:30:05
Postat av: C H

Låter som du sköter dig däruppe. ;-) Puss

2009-09-21 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0