Igår & Idag

Igår började den tredje veckan på praktiken.. alltså bara 1 vecka kvar här efter den här. Jag har lärt mig jätte mycket dom här veckorna, känner verkligen att jag har valt helt rätt!

Gårdagens eftermiddag var inge kul alls, satt och grät nere vid vattnet med mina vänner i telefonen. Gu va jag saknade dom då, ville bara att alla skule vara här! Varför jag var så ledsen vill jag inte riktigt gå in på här i bloggen.
Kom iaf hem till oskar och berättade allt och det slutade med att vi båda satt och grät på varsin stol. Nu är allt iaf löst och vi bestämde att imorgon ska vi gå ut och äta och sen gå på bio. Vi behöver vara ensamma, vi har inte varit det på länge.

Idag hade både jag och Oskar sov morgon, jag börjar 4a och han 12. Trodde vi skulle få sova ut men inte gick det, halv 9 ringde det på dörren.. Utanför stod det två gubbar som ville besktiga lägenheten. Så där låg jag kvar i sängen medans 2 gubbar vandrade runt i lägenheten..

Nu är iaf Oskar på gymmet och jag kom precis in efter att ha varit ute med deras hund.

Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0