Mysigt!

Gårdagen var jätte mysig! Jenny kom vid halv 2 så då var jag och kurt och mötte henne vid tåget. Vi gick tillbaka till nina och lasses lägenhet där oskar låg och tittade på tv. Jag gjorde iordning mig lite och sen gick jag och jenny ut på stan och shoppade, fikade och handlade mat. Jag hittade en jätte söt klänning från Vila för bara 100 kr. När vi kom tillbaka från stan hjälptes alla åt att laga fläskfile med kyftpotatis. Till efterätt blev det frukter i ugn med vitchoklad och glass. Efter maten fick vi gå till tåget och lämna Jenny.

Senare tog jag och Oskar varsin cykel och cyklade och hyrde film. Tog väldigt lång tig för oss att bestämma oss, vi har så olika smak på filmer. Blev iaf Patrik 1,5 och friday the 13th. Va mysigt att bara vara vi 2 en hel kväll. Får se om vi kanske blir ensamma nästa helg också.




Kommentarer
Postat av: louie

haha, jaa de kan man säga delad filmsmak, en bögrulle o en skräckis, de e väl typ samma? ;)

2009-09-20 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0