Tillbaka i lilla Gävle!

Så är man tillbaka igen, har saknat oskar men inte riktigt staden om man säger så.. Okej det är litet och mysigt men det händer ingenting liksom..
I helgen har jag varit hemma och träffat några av mina kära vänner!

I fredags var jag ute och åt med Annie på Agaton, sen mötte vi upp Elsa och André. Blev en rätt så tidig kväll, alla var trötta efter en veckas praktik.

I lördags åkte jag och jessica och shoppade lite, köpte ett par jeans och en kofta. På kvällen var vi på kräftskiva hos mina gudföräldrar. Lollo åker tll kina i 9 månader nästa helg och Natha till England i 3 månader på torsdag så var väl en litet hejdå kväll.. kom hem vid halv 3 och då var jag helt död..

Idag har jag övningskört och åkt tåg, nu sitter jag här och vill att oskar ska vakna, verkar som hade har haft en hård helg utan mig..

försöker att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0