Har varit en väldigt bra vecka!

Här kommer en kort resumé eftersom jag har varit väldigt dålig på att blogga....
Jag hoppas att ni har haft en super helg!
I onsdags var jag först på en matmässa med hotellklassen, mässan heter Gastronord och vi var där förra gången i 1an.. Då gick jag in i en lyktstolpe så de är det minnet jag har därifrån. Efter det har jag blivit kallas lyktstolpsingående Sofia av mina vänner..
Efter mässan tog jag pendeln till Upplands väsby där jag mötte min älskade pojkvän. Vi tog bussen hem och sen var det bara att börja att göra iordning sig innan vi skulle med tåget till min klassskiva...

Det var den bästa skivan jag någonsin har varit på! Det var så otroligt roligt, det går inte ens att förklara med ord! Vi stod iaf på dansgolvet hela natten låååång!
P.s Jag är klassens pratkvarn... D.s



I torsdags var jag och Oskar "sjuka". Var verkligen mysigt att bara ligga hemma och ta det lugnt med sin älskling.
På kvällen åkte han hem och jag somnade gott i min säng.

I fredags hade vi Nationella prov i Svenska B... Tror det gick bra men det är jätte svårt att säga. Jag skrev om nätdejting, kunde berätta min egen historia i den.
Efter provet åkte jag till Järva Krog och skrev på lite papper och Marie visade mig allt inför helgen eftersom att jag skulle jobba själv där hela helgen. Efter det kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade tillsammans. Blev lite strul men vi löste det, som alltid! ♥
När allt var handlat så åkte vi hem och efter ett tag kom mamma och hämtade mig så åkte vi och hämtade Oskar.
I lördags gick ja upp tidigt för att jobba... var väldigt nervös men allt gick hur bra som helst! Jag åkte hem och duschade och sen somnade jag i Oskars armar framför hockeyn. Vi beställde pizza men jag tog en sallad och sen blev det film men ja somnade till den. Oskar skickade upp mig till min säng ist. Jag älskar att sova brevid dig!

Idag gick jag upp ännu tidigare... Pussade Oskar lite snabbt och sen skyndade jag mig iväg till bussen. Gick jätte bra på jobbet men när ja hade slutat hade Oskar redan åkt hem så jag hann aldrig säga hej då till honom.
När ja kom hem så kom farmor och Johanna över. 


Nu börjar snart en ny vecka igen.... men på fredag är det Valborg- Mösspåtagning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0