Idag 6/4!

Idag åker vi till den lilla staden. Vet inte hur länge jag blir där, får se helt enkelt.

Är så otroligt skönt med lov och jag fick precis svar på ett mail som jag har varit väldigt orolig för men nu känns det som jag kan flyga! Känner mig så otroligt lycklig!

Hitills har lovet varit super. Har blivit lite för mycket godis bara, min tandläkare skulle bli galen... I söndags var vi och simmade. Simmade bort påskmat och godis.
Igår var vi hemma hos mormor och morfar och åt oxrollader, min favorit! Efter maten var det hockey som gällde men inte för mig och mormor, vi satt och tittade på sommarstugor istället. Har hittat mitt favoritställe!

Nu måste jag fortsätta att packa så att vi inte missar bussen till upplands väsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0