Konstig dag

Dagen började med att jag gick upp lite försent så ja tänkte att jag kunde åka med mamma, för bussen ja brukar ta visste ja att jag skulle missa.. Hon skulle precis gå upp men kunde inte komma upp ur sängen, ryggskott... Vi bestämde att jag skulle köra bilen till skolan och sen åker hon ner till Rehab. När ja väl kom till skolan försenad i 10 min kollade jag min mobil och såg att jag hade ett missat samtal från min kära vän Jessica. Vi hade ingen religon och eftersom ingen av oss läser engelska b så hade vi håltimme till kl 1.. Vi bestämde oss då för att köra mamma till Rehab och sen köra henne till jobbet så vi fick bilen.

När vi hade släpt av henne där så bytte jag och Jessica plats eftersom att det är hon som har körkortet. Vi körde till Ikea och köpte lite ljus åt mamma, åkte sen hem och lunchade med Jenny som ligger hemma sjuk.. Sen var det dags för idrott och samhälle..
Efter skoldagen hoppade jag, Emilia och Jessica in i bilen igen. Nu var det overalljakt! Vi åkte runt hela Täby och gick in i varje måleributik.. Ingen hade... Vi gick då in på ABC-gruppen och frågade. Dom var inte helt säkra men skulle ringa tillbaka när dom hade kollat, vi åkte vidare och letade utan resultat. Emilia fick helt plötsligt ett samtal, dom hade overaller men eftersom de inte fanns i dom storlekarna vi ville så fick vi 50 kr rabatt.

Nu ligger jag här i min säng, lite småspänd inför morgondagen då det är MÖSSPÅTAGNING! Men först är det ett sam prov vi ska klara av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0