Lovet!

Det här lovet har gått alldeles för fort men det säger jag om alla lov...


Lovet började hemma hos mig och vad vi gjorde där har jag skrivit om i tidigare inlägg. I tisdags tog vi tåget upp till Gävle. De första dagarna bodde vi hemma hos Oskars mamma. På dagarna tittade vi i affärer som jag också skrev tidigare... 
På tordagen efter middagen blev vi körda hem till Oskars pappa där det vankades hockey tittande med Martin. Vi skulle egentligen ha sett DIF- Linköping men fastnade ist för Södertälje - AIK som är en mycket bättre match enligt mig. AIK vann den matchen! Tur att jag har en väldigt snabb vän så vi fick biljetter till kvällens match.

I fredags gjorde vi inte så mycket på hela dagen.. Fick sms av Martin som undrade om vi ville följa med och spela bowling. Innan bowlingen åkte vi en sväng till Köpis med Oskars syster Julia. Blev lite shopping där... köpte en tunika från gina som jag tänker ha på kryssningen i sommar som strandklänning. Vi åkte hem och lagade mat och senare blev vi hämtade av Martin och Nicke.
Vi spelade bowling i 2 timmar... Jag kom 2a! Dock hade Oskar 100 poäng mer än mig så jag var inte ens nära till vinst..
Efter bowlingen åkte vi hem till Martin och spelade wii och drack... Blev nog lite väl mycket för mig men det kände jag inte fören dagen efter..

Jag vaknade av illamående och sprängande huvudvärk... Oskar ställde sin papperskorg nerdanför sängen ut ifall att magen skulle vända sig... Han hämtade också en samarin och vatten. Jag blev liggande i sängen i några timmar, tittade på pocahontas. Oskar tyckte vi skulle gå ner och äta lite...  helt skakig i hela kroppen tog jag mig ner för trappen... har seriöst aldrig mått så dåligt av alkohol. Skulle nog aldrig ha tagit den sista shoten Jäger..
Vi tog det lugnt hela dagen, blev senare körda av Håkan hem till Nina och Lasse igen för att äta middag och sova där. Efter maten tog vi en promenad och hyrde 3 filmer.
Jag somnade när vi var mitt i den tredje...

Idag blev vi väckta av Nina och Lasse som sa att det var frukost. Och nu sitter jag på tåget på väg hem för att sedan få på matchen ikväll!

Nu är lovet bara ett minne blott....


Kommentarer
Postat av: op

ja det var ett underbart lov:)

2010-04-11 @ 22:34:44
Postat av: Sofia

Sv OP: Det bästa var att jag fick vara med dig :)<3

2010-04-11 @ 23:10:26
URL: http://sfi1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0