Positiva och Negativa dagar - Matilda

Jag har blivit riktigt dålig på att blogga... till och med mina vänner klagar! Måste försöka att skärpa mig har ju egentligen en massa att berätta men vet inte hur jag ska få ner det i bloggen bara...

Börjar iallafall med måndagen
Dagen började men den kort hotellektion, vi pratade nog mest om vår skiva och om allt skvaller som hände där. Sen blev det en väldigt stressig lunch för vi skulle hinna med bussen till Åva. Där blev det informationsmöte om mösspåtagningen, gubbskivan och sen själva STUDENTDAGEN! Vi slutade vid halv 1 och då gick jag, Emilia, Jessica och Vonka till Täby för att kolla lite. Jag hjälpte mamma med lite ärenden och sen blev det lite mat på Mcdonken, tjock som man är! Vi satt där ute i solen och bara njöt tills jag blev träffad av en jävla fågelskit!! Vi åkte hem...
När ja kom hem blev det en lååång promenad med Matilda och efter maten gick jag och mamma och lämnade ut alla inbjudningar till min studentmottagning. Känns helt sjukt att det redan är min tur!

Igår var jag på studiebesök med hotellgruppen blev Hotell Riddargatan, Nordic Light och Berns hotell. Verkligen tre helt olika hotell... Efter besöken blev det en mjukglass i solen med Michelle och Vonkan. När ja var på väg hem i regnet som var i Täby så fick jag ett samtal från en vän som inte var så kul...

Idag var det en valig skoldag. Vi hade boxning på idotten, kommer ha träningsvärk imorgon. Vi hade dock inget projekarbete så slutade kvart i 2. Vi gick till Täby C och när vi väl var där så träffade jag min kusin som jag inte har träffat på ett halv år. Det var riktigt trevlig men hon var äckligt brun.. Jag tog sedan bussen vidare till tandläkaren. När jag var klar där åkte jag hem och spöade Jenny i Nhl och sen lagade vi mat. Efter maten tog jag en promenad med Matilda. Nu ligger jag här och ska snart sova men först blir det ett samtal till min älskling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0