Ojojoj!

Vad jag har hunnit med mycket men just inte att blogga...

I torsdags blev det först en promenad med Matilda, behövde ju gå igenom allt som har hänt sen vi träffades förra gången. Det blev en liten lunch ihop och sen fick jag rusa iväg till jobbet.

I fredags åkte jag för första gången i mitt liv tunnelbana till Fruängen. Där möttes jag av Oskar, Nina och Lasse som höll på att fixa lite i lägenheten innan alla möbler skulle komma.
Vid 4 kom alla möbler och då var det bara att börja bära.. Jag sov över där och det kändes väldigt konstigt att ha de så här nära.

I lördags åkte vi runt lite i affärer tills jag skulle åka in till stan för att möta Anita och gå på WINNERBÄCK! Det var en helt grym konsert. Efter konserten började det regna och då regnade det inte lite... Såg ut som en dränkt katt när jag tog tunnelbanan tillbaka till Fruängen. Jag gick där i regnet medans himmlen lystes upp av alla blixtrar.

I söndags blev det födelsedags kalas hos min faster. Alltid lika trevligt att träffa alla, efter kalaset följde Oskar med hit och sov här till måndagen.

I måndags tog vi det bara lugnt hela dagen tills pappa ringde och frågade om vi ville åka och titta på nya mobiler. Så nu är min beställd en Samsung Wave. Efter middagen och lite volleyball körde Daniel oss till Fruängen och vi sov över där.

I tisdags åkte vi och kollade lite i affärer innan jag och Oskar tog tunnelbanan hem till mig och mormor och morfar hämtade oss. De körde oss till båten, blev en väldigt mysig kryssning till Riga. Tyvärr fick vi inte se själva Riga men vi är väldigt nöjda ändå.

Idag kom vi hem från Riga, vi körde Oskar till tåget mot Gävle och jag ska snart träffa Matilda och äta lite middag med henne.

Imorgon börjar jobbandet igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0