Veckan

I söndags när jag hade jobbat klart åkte jag hem till Oskar och bara dog i hans säng... Jag märkte inte ens att han satt vid datorn eller när han kom och la sig bredvid mig, det är jobbigt att jobba 12 timmars pass..

Jag åkte hem från Oskar vid 2 för då var det dags för jobb igen. Det gick bra men det var mycket att göra... När jag slutade kom Jenny och hennes snälla pojkvän och hämtade mig. Jag smörade in mig så Daniel körde mig till Fruängen ist för hem. Hem till Oskar igen!

Tisdagen spenderade jag och Oskar först hos arbetsförmedlingen och sen åkte vi in till stan och shoppade. När vi satt hos arbetsförmedlingen kände jag verkligen hur glad jag är för mitt jobb. Jag köpte ett par byxor och en tröja och Oskar köpte en tröja. När vi var trötta på stan åkte vi hem till mig och sov här till Onsdagen.

I onsdags åkte vi in till stan och köpte ett par nya jobbskor till mig och sen åkte vi vidare hem till Oskar. Senare på kvällen kom Daniel och Jenny och hämtade mig där.

Igår jobbade jag från kvart i 7 till halv 4. Efter det gick jag hem till Mormor och Morfar och senare dök också Matilda upp där. Senare på kvällen åkte jag och Matilda in till stan och fikade. Det var riktigt mysigt!

Idag är det dags för jobb igen...

Kommentarer
Postat av: julia

haha sitter ni ihop eller? ;D

2010-08-23 @ 23:43:32
Postat av: Sofia

Sv: Haha ja nästan så :)

2010-08-24 @ 00:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0