Helgen den 29 - 31/1

Måste börja med att i torsdags Jessica 19 år och i fredags fyllde Cicci 19 år! Och i fredags fyllde Oskars mamma också år.. Och imorgon blir ja gammal.. vilken ångest, tiden går så otroligt fort!


I fredags efter praktiken så hämtade pappa mig så åkte vi hem och packade det sista.. Pappa, Mamma och Jenny skulle upp till Sälen så då tog ja skjuts av dom till Gävle. Väl uppe i Gävle mötte Oskar mig vid grinden. Jag känner mig alltid lika glad när jag ser honom. Vi gick upp till Lägenheten som vi hade för oss själva i helgen. Där hade Oskar lagat räksallad och tänt massa ljus, vi tittade på lets dance och sen somnade jag sött i Oskars famn.

Lördagen vaknade jag först kl 5 eftersom att jag är van med att gå upp då men sa åt mig själv att somna om.. sen vaknade jag kl 8 igen och var hur pigg som helst men sa då yttligare åt mig själv att somna om.
Sen vaknade jag igen vid halv 10 och började pussa på Oskar för att han också skulle vakna. Vi åt lite och sen skulle han iväg till sin samling till matchen mot Mora. När han hade gått så tog jag det lugnt en stund, tittade på Svanprinsessan som gick på tv som jag inte hade sett på 100 år. När den var slut gjorde jag i ordning mig och gick sen ner på stan och tittade lite i affärer. Hittade två tröjor på Gina Tricot som med Emilias hjälp via telefonen fick mig att köpa dom fast ja fyller år snart. Jag gick och tittade på Oskars match... förlust med 1 -7... Men Oskar spelade riktigt bra!
Vi gick hem, lagade lite mat och sen var det dags för bio! Snabba Cash.. den var så bra!

Söndagen kom Nina och Lasse hem. Blev lite present öppning. Jag fick en jätte fin lång randig tröja och ett par skit snygga leggings av Oskar och ett presentkort av Nina och Lasse. Senare kom mamma, pappa och Jenny över på middag när dom skulle hämta mig. Jag ville inte lämna Oskar, ja känner mig såå otroligt lycklig när jag är med honom! 

Nu ses vi inte på 2 veckor igen.. det är alldeles för lång tid! Men så måste det tyvärr bli.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0