Sitter på tåget..

Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till vardagen.. helgen har varit helt underbar som den alltid är när jag är med Oskar.

I fredags när ja kom dit så åt vi middag och sen spelade vi kort med Oskars syster Julia. Jag kom 2a! Oskar vann som nästan alltid.... Somnade tidigt i Oskars famn.

Lördagen åkte vi till Köpis med Oskars pappa och syster. Jag hittade en vår jacka! Vill börja använda den nu men känns lite väl kallt.. Vi åkte hem åt middag och sen åkte jag och Oskar på bio. Vi såg Wolfman, den var helt ok men jag hoppade verkligen till i vissa scener.
Efter bion gick vi och hyrde de 3 sista Johan Falk filmerna. Jag såg den första sen somnade jag mitt i den andra.. men Oskar sa att dom hade varit bra. Får väl hyra om dom hemma.
Emilia fyllde 19 också! Hoppas att hon hade en super födelsedag nere i Göteborg!

Söndagen spenderade vi hemma hos Nina och Lasse. Det är alltid trevligt att vara där. Vi åt en god middag och såg en bra film. Jag somnade gott i Oskars famn.

Idag vaknade vi av att Julia ringde för hon skulle komma och hämta sin byrå. Oskar hjälpte henne bära ner den till bilen och sen var det bara för oss att säga hej då. Några tårar rullade ner för min kind men dom tårkade oskar bort. Jag fixade allt där och sen gick ja till tåget som ja sitter på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0