Söndag....

Dagen började inte på topp...
Var på väg till bussen för att åka till praktiken.. när ja gick där i min ensamhet så kände jag hur magen vände sig ut och in.. jag fick börja traska hem igen.. Jag som verkligen ville praktisera, älskar min praktikplats!

När jag vaknade så kände jag mig lite bättre men fortfarande inte bra.. låg på soffan nästan hela dagen och läste i min bok som jag fick i födelsedagspresent. En förtjusande man av Marian Keyes.
På eftermiddagen mådde jag bättre och vi åkte till min faster och hennes familj. Dom har flyttat till ett nytt radhus och där var det verkligen jätte fint. Vi fick en supergod middag!

Nu ligger jag i sängen, ska gå upp tidigt imorgon med familjen för att se Sverige - Finland i hockey. Kommer väl somna på soffan under matchen, men vad gör det när jag är ledig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Magnus Weideskog

Hoppas du orkar upp för att se hockeyn.



Idag kan du hjälpa mig att komma med på tracks i P3 genom att gå in och rösta här:



http://www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1



Har du inte röstat förut så krävs en liten registrering och när du ändå röstar så får du gärna rösta på min framtida gigpartner Karin Ströms låt också.



Tack för hjälpen :)

Ha en fantastisk dag...

/MW

2010-02-22 @ 00:39:01
URL: http://www.magnusweideskog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0