Torsdag 25/2

Nu mår jag äntligen bra igen. Så nu är det dags för praktik igen, jag längtar faktiskt dit, trivs så otroligt bra där.

Igår tvättade jag massa kläder till Oskar och Sälen resan och så tittade jag på Sex and the City. Den filmen är verkligen bra, tror jag hörde att det skulle komma en tvåa i sommar.

Idag har jag packat en massor, är svårt att packa i två väskor, en ska till Oskar och en ska till Sälen. Tror jag har fått ner allt nu men kommer säkert komma på en massa saker senare.
Lunchen idag fick bestå av en fruktsallad och en smörgås.

Imorgon åker jag ÄNTLIGEN till Oskar igen!
Åker direkt efter praktiken så mormor och morfar får hämta mig därifrån. I helgen blir det mycket hockey både imorgon och på lördag... hade blivit ännu mer om Sverige hade vunnit imorse.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Kommer sakna dig i helgen, men vi syns ju på söndag när vi plockar upp dig för att åka vidare till Sälen

Ha en bra helg om vi inte hinner synas ikväll eller imorgon puss o kram pappa

2010-02-25 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0