Min födelsedag

Nu ligger jag i sängen med min nya dator i knät och det nya täcket över mig. Träningen gick riktigt bra idag hade inte tränat sen den 20/1.. väldigt dåligt av mig.. men nu ska jag komma igång igen!

Min födelsedag var helt perfekt (fast inte du var här)!
Jag vaknade av mitt larm på mobilen som var just då "Ja må hon leva" mamma och jenny hade spelat in det kvällen innan eftersom att de inte skulle komma upp och gratta mig på morgonen som de alltid brukar men eftersom att jag börjar kl 7 så lät jag dem sova.
När ja kommer ner har de tagit fram vår träflagga och vid den låg ett brev där det stod grattis och att de skulle gratta mig på kvällen. Det stod också lite rosor där.

Väl framme vid praktiken så mötte Helena mig i receptionen. Där sa alla grattis. Sen fortsatte dagen som vanligt tills det var dags för fika. På fikat blev jag grattad fick två värdecheckar på hotellfrukost på alla scandic hotell. Pappa hämtade mig och sen vid 7 började släkt och vänner droppa in.

Jag fick massa fina saker!
*
En Asus dator (liten och Rosa)
* Koppar
* Ett jätte fint lila block ljus
* Kläder
* Shopping dag med Jenny
* En tavla med en bild på mig och Oskar
* Nytt täcke och kudde
* En jätte fin ljusstake med ett jätte gulligt ljus

Det var en del saker jag fick! Tack för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0