Lycklig

Idag mår jag verkligen bra, känner mig lycklig i hela kroppen!
Kanske för att jag har världens bästa praktik plats fast jag gjorde bort mig idag... Kanske för att jag har världens bästa familj, pojkvän och vänner! Kanske för att jag äntligen är frisk igen..

På fredag åker jag äntligen till Oskar igen! Jag hoppas på att det kommer bli en helt underbar helg!
Jag saknar honom så otroligt mycket, 2 veckor är alldeles för lång tid utan varandra!


P.S Jag hoppas att du åker dit i helgen, det behöver du.. Jag håller tummarna på att han hör av sig! D.S


Kommentarer
Postat av: Emilia Maria Elisabet Eriksson

LINKÖÖPING SER UT ATT VARA LÅNGT BOOOORTAAA!

IDIOT!

2010-01-28 @ 00:23:49
URL: http://emiliamee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag förstår det!!!

2010-01-28 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0