Snart 19!

Om 9 dagar fyller jag 19 år... är helt sjukt va tiden har gått fort!
Kändes som det bara var några månader sen jag fyllde 18 och hade 18 års fest med mina bästa vänner.. Krogen har jag varit på en del men inte överdrivet mycket, trodde att när ja hade fyllt 18 så skulle jag hänga där varje helg men så har dte verkligen inte blivit. Men det känns ändå mer som en frihet när man är 18, då en helg när man inte har något att göra så är det bara att ta med sig ett gäng ut och sätta sig någonstans och ta en drink..

När man fyller 19 händer det ingenting.. man blir bara ett år äldre.. ett år närmare 20!
Snart kan inte Oskar kalla mig liten längre för då är vi faktiskt lika gamla fast han är född ett annat år..

Den 2 februari blir jag en ännu större flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0