8 veckor har bara flygit förbi!

Ska snart åka till praktiken.
Sista veckan och det känns verkligen skit tråkigt, jag trivs så otroligt bra där! Och som min hotell lärare säger jag är en praktiker inte en teoretiker... Nästa vecka börjar skolan igen och det innebär läxor..

Innan ja va ute på praktik så ville ja inte gå ut på praktik för det kändes osäkert.. nu vill ja inte börja skolan igen. Men som alla säger är det bara den roliga tiden kvar så ja hoppas på det!

Idag har jag varit duktigt :) har tvättat och hängt den och nu snart ska jag sätta igång diskmaskinen..
Jag pratade med mamma idag, hon har ställt mig i bostadskö och pratade med Oskar igår och han vill flytta till Stockholm efter skolan så allt känns verkligen bra nu!
Jag har ju tänkt mycket på vad som ska hända med oss när vi båda får jobb och verkligheten börjar, nu känns allt så mycket lättare när han vill hit.

Juste mamma har anmält oss också till en kurs för flygrädda. Hoppas den hjälper nått :) "Jag kan flyga, jag är inte rädd"

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

allså lägg in videon som vanligs sen gör du bara själva bilden mindre... som med en vanlig bild... fattar du?

2010-03-16 @ 22:10:35
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

ja gör det :p



läget nu då?

2010-03-16 @ 23:30:27
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0