Den lilla staden

Nu sitter ja på tåget på väg mot den lilla staden igen.
Himmlen är helt blå utanför och det ser verkligen härligt ut, kan inte bara all snö försvinna nu?! Jag vill ha vår som nästan hela sverige vill...

Jag kommer vara framme halv 5 och då ska Oskar stå på stationen och vänta mig. Ja blir alltid lika glad när ja ser honom. Fast vi har varit tillsammans i 2 år så pirrar det fortfarande i magen.

Imorgon blir det 20 års kalas, ja har med mig två uppsättningar kläder till det kalaset för ja kan inte bestämma vad ja ska ha. En lite finare och en lite mer vanlig.. Hoppas Oskar kan hjälpa mig med det. Annars får ja väl ha med mig båda och byta efter kvällens gång, haha det vore ju lite roligt!

I helgen kommer Emilia hem från Göteborg och förra helgen kom Elsa hem. Måste försöka att träffa dom nästa vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0