Helgen har varit mysig

Helgen blev väldigt lugn och det var väldigt skönt.
I Fredags mötte Oskar mig vid tåget och vi blev sedan hämtade av Oskars syster Julia. Väl hemma så lagade vi tacos, titta på klänningar (Oskar tittade på hockeyn), såg finalen i lets dance och hade bara det allmänt fredagsmysigt.

I lördags gick vi upp och gjorde i ordning oss och sen blev det en sväng till Köpis med Julia. Julia köpte lite saker och sen blev det en fika. Blev en väldigt mysig förmiddag! Hemma i Lexe igen så tittade jag och Oskar på Snövit och jag somnade. Oskar tycker ja är en bebis som sover middag.. jag ser mig själv mer som gammal och inte orkar så mycket. Vid 6 fick vi skjuts av Håkan till Nina där vi åt middag, tittade på körslaget, en natt på museet och sen någon konstig film men den somnade vi både till så jag bestämde att vi skulle stänga av istället.

Idag ställde vi om klockan och allt känns helt fel.. Vi åt en trevlig frukost med Nina och Lasse. Jag var helt död, hatar det här med att ställa om klockan, iaf till sommartid. Nina och Lasse tog en trip till Stockholm men jag bestämde mig för att stanna och ta ett senare tåg ist. Jag och Oskar fastnade framför TV tills det var dags att gå till tåget.

Väl hemma i Stockholm så hämtade pappa mig och jag körde hem. När vi kom hem var Farmor här, vi åt en god middag och sen gick jag ut på en promenad med min kära vän Matilda. Känns så skönt att kunna prata av sig med henne!

Nu ligger jag här och ska alldeles strax sova, är ju en dag imorgon också!
Den här skolveckan är bara 4 dagar så otroligt skönt, sen är det dags för lov!

Jag saknar dig redan! Lovet kommer bli helt underbart med dig!


Kommentarer
Postat av: Matilda

visst är den kul att dansa till ? :D

2010-03-29 @ 11:01:22
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0