Idag 30/3

Blev en helt ok dag i skolan fast Tor höll oss kvar tills vi alla var klara med en uppgift.. Vi höll på att svettas ihjäl där inne, fanns liksom ingen luft och så fort vi öppnade fönstret blev det skit kallt.. Vi kom i alla fall där ifrån vid kvart i fyra.. Då gick jag, Vonkan, Emilia och Cicci till Täby.
Jag och Vonkan köpte varsin ansiktsmask som vi ska ha imorgon på skivan! Kommer nog bli snyggt.  

Mamma hämtade oss i Täby och körde hem Vonkan och Emilia, sen körde jag hem. Gick skit bra!
Efter middagen blev mamma och jag sugna på att röra på oss så vi åkte och simmade. Så nu känner jag mig duktig!

Skulle egntligen ha övat till vattengympa passet som vi skulle ha haft imorgon men eftersom att vår idrottslärares barn är sjuk så blev det ingenting med det...
Så imorgon börjar jag halv 1!

Snart är du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0