Kvällen

Blev varken hockey eller simning... övningskörde till Sollentuna Centrum ist med mamma. Kors i taket så hittade jag ingenting att handla eller jo Flux som min tandläkare tjatar om att jag ska använda. Det är en flourskölj. Mamma hittade inte heller något speciellt, vi får åka dit snart igen och hoppas på att dom har fått in massa nytt.

Sollentuna Centrum var väldigt fint, kändes verkligen nyöppnat. Som om du inte har varit där, åk dit! Affärerna va dock väldigt små.

Jag är väldigt glad över en sak och det är att jag kan prata med min mamma om precis allt!

Imorgon måste jag, Emilia och Vonka öva inför vår gympa lektion på Onsdag. Det blir vattengympa! Så jag hoppas att klassen kommer vara riktigt taggade för det, det kommer bli grymt!



Kommentarer
Postat av: op

sluta shoppa och träna ist;)

2010-03-29 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0