Måndag 22/3

Dagen blev helt ok fast det var skola. Det var kul att träffa alla tjejer igen men hann inte prata med de så mycket eftersom att vi har olika lektioner. På min lektion så satt vi och disskuterade hur vi hade haft det på praktiken och en liten resa som hotell-gruppen ska göra framöver... 

Jag saknar Scandic Järva Krog, tur att jag ska praktisera där Onsdag kväll!

Efter skolan va jag i Täby och fikade med Jessica, Veronica och Emilia innan Jenny mötte upp mig och vi gick till frisören tillsammans. Blev skit nöjd med min nya frisyr, inte så så stor skillnad men blondare och uppklippt. Känner sig alltid så mycket fräschare med lite ny färg.

Kanske lägger upp en bild imorgon på den nya frisyren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0