Oskar innan Sälen!

Helgen började med att jag åkte till Oskar. 
Dagen började med att jag praktiserade från 06.30 till 16.00 efter det hämtade mormor och morfar mig och körde mig till Upplands väsby. Det började med att tåget var 20 min försenat och sen när det väl kom så blev det helt proppat eftersom att tåget innan hade blivit inställt... När tåget väl började rulla så fick tåget framför problem med bromsarna så vi fick stå still i 20 min till... Efter det var det signalfel så vi fick stå still igen.. Ja var framme i Gävle 19.30 ist för 18.30... 

Oskar mötte mig på stationen och vi gick hem till Nina och Lasse. Där hade Nina tjejmiddag och det slutade med att jag satt och pratade och dansade med de och Oskar låg och tittade på hockeyn med Lasse. Blev en mycket trevlig kväll.

På lördagen blev vi väckta av Nina som sa att det var frukost. Vi gick upp och åt och gjorde iordning oss för att sen åka till köpis och titta på ett springband som Nina hade ställt undan. Vi tittade också på ett par studentskor till Oskar. Vi åkte tillbaka till lägenheten och gick ner på stan ist. Där tittade vi också på ett par skor men hittade inga som passade.. Vi köpte hem varsin semla och tog en liten fika hemma innan Nina och Lasse gick ner på stan igen och köpte chinamat.. Efter maten tittade vi på Rena Rama Rolf och Melodifestivalen. Senare på kvällen ringde Martin och frågade om vi hade lust med att gå ut med dom. Det gjorde vi, jag gjorde inte av med ett öre!

På söndagen tog vi det bara lugnt tills Pappa, Jenny, Hanna och Johnny kom och hämtade mig och vi åkte vidare till Sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0