Packa!

Usch jag hatar verkligen att packa... jag borde ha lärt mig det efter 2 år men jag alltid lika svårt att komma på vad jag ska ha med mig. Det är så roligt om man jämför min väska och Oskars, han har bara en liten bag och jag har en stor rullväska. Jag har nästan alltid med mig för mycket kläder men ja tänker att jag kanske ångrar mitt klädval när jag väl är där uppe...

Nu har jag lagt ner det mesta i väskan, det sista lägger ja ner imorgon. Kommer bli lika mycket som varje gång. Ja funderar på att lägga lite kläder där uppe som tex, underkläder och några vardags tröjor så slipper ja släppa så mycket varje gång.

Imorgon kommer ja äntligen vara hos dig igen!


Kommentarer
Postat av: Martin

hehe köp nytt varjegång du¨åker upp istället, så slipper du släpa med så mycket,



PAPPA BETALAR!!! :D

2010-03-25 @ 22:49:13
Postat av: Sofia

Sv Martin: Ja, jag börjar nästan fundera på att göra det :)



Hahaha!

2010-03-25 @ 22:52:22
URL: http://sfi1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0