Blev en oväntad kväll

Igår efter skolan så var jag och Jenny och klippte oss. Jag är riktigt blond nu igen, känns helt underbart och det kommer bli ännu blondare i sommar!

När vi var klara kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem och åt mat. På vägen hem ringde jag min kära vän Jessica och frågade om hon ville ta en promenad i det fina men kalla vädret. Det ville hon gärna så efter vi båda hade ätit så började vi gå mot varandra.

När vi var ute och gick fick jag ett sms av en vän som frågade mig var vi var. Det slutade med att vi träffade denna vän som jag fortfarande har kontakt med efter alla dessa år. Vi åkte med med honom till Arlanda för att hämta hans andra kompis. Jag och Jessica blev inskickade med en lapp i handen där det stod Per. Tror han blev riktigt chockad när två snygga tjejer kommer in och möter han och inte Klas och Kalix killen.

Vi tog bilen hem i vårmörket och jag blev avsläppt hemma. Blev en väligt mysig kväll och jag har äntligen fått träffa en riktig NORRLÄNNING! Han var lika seg som man säger att Norrläningar är!

När jag kom hem fick jag veta att vi ska åka till NEW YORK i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0