Helgen

Fredagen spenderade jag med mina två bästa vänner Emilia och Jessica. Tack för att ni finns och för att ni lyssnar! Vi tittade på film och tjockade oss... Jag var väldigt trött efter nästan ingen timmes sömn under natten. Men mina vänner gjorde mig genast piggare och vi åkte till Lidl för att köpa all öl till flaket. Blev 10 flak...
Efter lite sms och samtal med min älskling så kändes allt mycket bättre!

I Lördags var jag uppe tidigt och jobbade. Senare på kvällen blev det grillkväll här, blev inte så jätte sent för mig för ja mådde inge bra och ja skulle upp och jobba på söndagen.

Idag har jag bara legat död hela dagen... Blev inget jobb för min del. Jävla feber och förkylning! Jag måste bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0