Igår

Igår var det vanlig skoldag igen men jag bestämde mig för att cykla till skolan, det gick bra men det var sjukt jobbigt... för många uppförsbackar för min smak men jag ska göra det igen.

EFter skolan cyklade jag hem medans mina kära vänner tog buss/tåg. Vi möttes hemma hos mig och började göra vattengympa passet som vi ska ha  på Onsdag med klassen. De få som kommer vara där kommer att vara helt döda efter, haha!
Vi var inte klara med passet fören halv 9 på kvällen och då var det bara för mig och Matilda att slänga ihop något att äta och sedan börja göra i ordning oss för skivan.

Skivan var jätte roligt. Jag kom hem vid 4 på natten och då somnade jag som en stock i min säng.

Nu ska jag snart åka och jobba på Järva Krog. Slutar 5 så det är inte så sent. När ja kommer hem måste ja skriva mitt tal som vi ska ha i svenskan. Jag vet vad jag ska prata om nu :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0