Liten kort resumé

Ojojoj vilken tisdagskväll, jag blev väl lite mamma åt mina två Emilior men hade super kul! Det roligaste är att berätta allt för dem, vi kan inte sluta skratta.

Onsdagen spenderade jag iaf i badhuset med mina andra vänner och senare blev det ett besök hos massören. Under tiden vi var och simmade bestämde vi oss för att gå och kolla på 9ornas Soáre på kvällen så det gjorde vi. Den var rolig men ingen kan slå vår!

Idag har jag varit i skolan och det hände inte så mycket. Men ja njuter varje dag med klassen nu, kommer bli riktigt tråkigt att behöva säga hej då på studentdagen. 3 år har gått alldeles för fort! När ja kom hem somnade jag på spikmattan och sen tog jag och Jenny hand om lakanskåpet där det var en ren katastrof. Efter maten tog jag en promenad med Matilda i regnet och sen blev det lite saft inne hos mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0