På väg hem

Nu sitter jag på tåget igen, på väg hemåt. Helgen har varit jätte bra!

I fredags tog vi det bara lugnt hemma, tittade lite på talang och så.

I lördags åkte vi med Julia till köpis, handlade ingenting utan tittade bara. Ja tittade mest på studentklänningar men hittade ingen som jag riktigt fastande för, alla ser ju nästan likadana ut... Efter köpis blev vi skjutsade till Nina och Lasse. Där åt vi mat och satt och pratade i flera timmar.
Efter det gick vi ner på stan och mötte upp Martin, Pär, Nicke och Boman.. Vi tittade lite på bilarna som crusade runt och satt ett tag på en ute servering tills vi höll på att frysa i hjäl. Vi gick vidare till olika barer och jag och Oskar var hemma vid 2.

Idag blev vi väckta av Nina. Det var dags för en hotellfrukost som Nina och Lasse hade fixat ihop. Vi har mest tagit det lugnt tills vi gick till mitt tåg.

Nu sitter ja på tåget och när ja kommer hem får ja se vad som väntas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0