En del till av min helg

Jag måste nog vara världens sämsta bloggerska... men nu kommer iaf lite uppdatering!

I lördags när jag kom hem så tog vi det lite lugnt i solen innan vi gjorde i ordning oss för att åka in till stan. Väl i stan började vårt letande efter en studentklänning till mig. Tills slut hittade vi den perfekta! Den är super söt på och jag längtar verkligen tills jag får använda den. När den var köpt gick mamma och pappa till kungsträdgården och jag och Jenny fortsatte vårt letande men nu efter ett par skor. Det hittade vi också rätt så fort så nu är jag helt klar till Studenten!
När vi var klara gick vi också till kungsträdgården och tog något att dricka i solen. När vi hade svalkat av oss med lite dricka började vi bli hungriga så vi bestämde oss för att gå till Sturehof och äta. Där åt vi en 3 rätters!
Efter den super goda middagen så mötte vi mina vänner utanför och vi begav oss till Gärdet. Dit kom många kompisar och det blev en väldigt mysigt kväll men musik, fotboll och dans.

I söndags gick jag upp kl kvart i 6 för att åka och jobba med Elsa med en Catering på Lidingö. Jag och Jessica slutade kl 20 så det var väldigt skönt. Då var jag helt död i mina ben och axlar. Kollade klart på hockeyn när ja kom hem och sen somnade jag som en stock.

Idag har jag varit ledig! Så jag har solat och bränt mig, varit och fått massage för mina otroligt onda axlar och sen har jag varit på en super AIK match med tjejerna!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att Oskar ska ringa.

Imorgon börjar jag kl 1 så om det är fint väder imorgon när jag vaknar så blir det att ligga ute i solen då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0